23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında Gölcük’te düzenlenen okullar arası spor turnuvalarında dereceye giren okul takımları, düzenlenen törenle ödüllerini aldı.
Gölcük Belediyesi, İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle organize edilen turnuvalar, ortaokul ve lise düzeyindeki öğrenciler arasında büyük heyecana sahne oldu. Futsal, yıldız kızlar voleybolu, genç kızlar ve genç erkekler branşlarında gerçekleştirilen müsabakalar sonunda başarılı takımlar, 17 Ağustos Spor Salonu’nda düzenlenen ödül töreniyle onurlandırıldı.

BAŞKAN SEZER ÖĞRENCİLERİ TEBRİK ETTİ
Ödül törenine Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer’in yanı sıra İlçe Milli Eğitim Müdürü Caferi Tayyar Mert, İlçe Spor Müdürü Hasan Ceylan, Belediye Başkan Yardımcısı İbrahim Uzuner, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Dereceye giren sporculara ödüllerini takdim eden Başkan Sezer, gençleri tebrik ederek eğitim ve spor hayatlarında başarılar diledi.
Bu yıl iki branşta ve üç farklı kategoride düzenlenen turnuvalarda toplamda 300 öğrenci ter döktü. Genç Kızlar Voleybol kategorisinde İhsaniye Anadolu Lisesi birinci olurken, Gölcük Fen Lisesi ikinci, Gölcük Anadolu Lisesi üçüncü ve Gölcük Atatürk Anadolu Lisesi dördüncü oldu. Futsal Kızlar kategorisinde şampiyonluğu Mecit Kavan İmam Hatip Ortaokulu kazanırken, Ulaşlı Nuri Bermek Ortaokulu ikinci, Dumlupınar Ortaokulu üçüncü ve Dostluk Ortaokulu dördüncü sırada yer aldı. Futsal Yıldız Erkekler mücadelesinde ise Kocatepe Ortaokulu birincilik kürsüsüne çıkarken, Ömer Seyfettin Ortaokulu ikinci, Şehit Kamuran Ablak Ortaokulu üçüncü, Mecit Kavan İmam Hatip Ortaokulu ise dördüncü oldu.

