Kavaklı Şehit Onbaşı Adem Başoğlu Ortaokulu Kız Futbol Takımı, Kayseri’de düzenlenen Türkiye finallerinde büyük bir başarıya imza atarak üst üste üçüncü kez Türkiye Şampiyonu oldu.
Spor alanındaki başarılarıyla öne çıkan Gölcük, bir kez daha gururlandırdı. Daha önce iki kez Türkiye şampiyonu olan Kavaklı Şehit Onbaşı Adem Başoğlu Ortaokulu Kız Futbol Takımı, bu yıl da Kayseri’de düzenlenen finallerde tüm rakiplerini geride bırakarak zirveye çıktı. Bu galibiyetle birlikte takım, arka arkaya üçüncü kez Türkiye Şampiyonluğu’nu kazanmış oldu.

BAŞKAN SEZER’DEN TAKIMA TEBRİK
Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, şampiyonluğu kazanan genç sporcuları telefonla arayarak başarılarını kutladı. Sezer, “Şampiyonluk sözü veren kızlarımız, verdikleri sözü tutarak ilçemizi bir kez daha gururlandırdı. Bu büyük başarıda emeği geçen başta sporcularımız olmak üzere, Antrenör Hasan Alemdar’a, Okul Müdürü Abdullah Doğan’a ve desteklerini esirgemeyen ailelere gönülden teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

