Perşembe, 25 Haziran 2026 25.06.2026
27°C
USD 46,51
EUR 52,81
Altın 6.001

Şampiyonluk kupası Gölcük’e üçüncü kez geldi

Şampiyonluk kupası Gölcük’e üçüncü kez geldi

Kavaklı Şehit Onbaşı Adem Başoğlu Ortaokulu Kız Futbol Takımı, Kayseri’de düzenlenen Türkiye finallerinde büyük bir başarıya imza atarak üst üste üçüncü kez Türkiye Şampiyonu oldu.

Spor alanındaki başarılarıyla öne çıkan Gölcük, bir kez daha gururlandırdı. Daha önce iki kez Türkiye şampiyonu olan Kavaklı Şehit Onbaşı Adem Başoğlu Ortaokulu Kız Futbol Takımı, bu yıl da Kayseri’de düzenlenen finallerde tüm rakiplerini geride bırakarak zirveye çıktı. Bu galibiyetle birlikte takım, arka arkaya üçüncü kez Türkiye Şampiyonluğu’nu kazanmış oldu.

BAŞKAN SEZER’DEN TAKIMA TEBRİK

Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, şampiyonluğu kazanan genç sporcuları telefonla arayarak başarılarını kutladı. Sezer, “Şampiyonluk sözü veren kızlarımız, verdikleri sözü tutarak ilçemizi bir kez daha gururlandırdı. Bu büyük başarıda emeği geçen başta sporcularımız olmak üzere, Antrenör Hasan Alemdar’a, Okul Müdürü Abdullah Doğan’a ve desteklerini esirgemeyen ailelere gönülden teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Yorum yaz

KocaeliGazetem.com sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin