Perşembe, 25 Haziran 2026 25.06.2026
27°C
USD 46,51
EUR 52,81
Altın 6.001

Kartepe Belediyesi Araç Filosunu Güçlendirdi

Kartepe Belediyesi, hizmetlerde hız ve kapasiteyi artırmak amacıyla yeni araçlar aldı. Başkan Mustafa Kocaman, yeni yatırımlar sayesinde belediyenin araç sayısını 41'e çıkardıklarını açıkladı.

Kartepe Belediyesi Araç Filosunu Güçlendirdi

Kartepe Belediyesi, ilçenin hizmet standartlarını yükseltmek için araç filosunu yenilemeye ve büyütmeye devam ediyor. Son olarak, belediye envanterine üç yeni kamyonet ile bir ekskavatör katıldı.

BAŞKAN KOCAMAN’DAN YATIRIM VURGUSU

Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman, göreve geldikleri günden bu yana araç filosuna 37 yeni araç eklediklerini hatırlatarak, “Büyüyen ve gelişen ilçemizin ihtiyaçlarını karşılamak için filomuzu güçlendiriyoruz. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığımızın desteğiyle üç kamyonet ve bir ekskavatörü daha hizmete aldık. Böylece toplamda 41 yeni araca ulaştık,” dedi.

KARTEPE’NİN HİZMET KAPASİTESİ ARTIYOR

Başkan Kocaman, “Yeni araçlarımızla birlikte belediyemiz daha güçlü hale geldi. Artan hizmet kapasitemiz sayesinde, büyüyen ihtiyaçlara daha hızlı ve etkili çözümler sunabiliyoruz. Kartepe artık daha donanımlı, kararlı ve hızlı bir hizmet anlayışına sahip. Biz büyük bir aileyiz; büyümeye, gelişmeye ve güzelleşmeye devam ediyoruz,” ifadelerini kullandı.


Yorum yaz

KocaeliGazetem.com sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin