Tarsus-Adana-Gaziantep Otoyolu’nda seyir halindeki mısır yüklü tırda çıkan yangın paniğe neden oldu. Sürücünün dikkati olası bir facianın önüne geçti.
ALEVLER BİR ANDA YÜKSELDİ
Osmaniye’nin Düziçi ilçesine bağlı Şekerdere mevkiinde akşam saatlerinde meydana gelen olayda, Adana yönüne doğru ilerleyen bir tırın dorsesindeki tekerlekler aniden alev aldı. Alevler kısa sürede dorsedeki mısır yüklü kasayı sardı.
SÜRÜCÜ FACİAYI ÖNLEDİ
Yangını fark eden sürücü, aracı hemen emniyet şeridine çekerek araçtan uzaklaştı. Sürücünün hızlı refleksi sayesinde olası can kaybı ya da büyük bir kazanın önüne geçildi. Hemen 112 Acil Çağrı Merkezi’ni arayan sürücü, durumu yetkililere bildirdi.
İTFAİYE EKİPLERİ ANINDA MÜDAHALE ETTİ
Olay yerine gelen Düziçi Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, yangına kısa sürede müdahale etti. Alevlerin kontrol altına alınmasının ardından soğutma çalışmaları yapıldı.
YANGININ NEDENİ ARAŞTIRILIYOR
Yangının çıkış sebebine ilişkin soruşturma başlatıldı. Tırın dorsesinde büyük maddi hasar meydana geldiği öğrenildi.



