Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt, ilçedeki sivil toplum kuruluşlarını Tütünçiftlik Kültür Merkezi’nde düzenlenen iftar yemeğinde ağırladı. Bu etkinlik, Körfez Kent Konseyi ile birlikte organize edildi ve geniş bir katılıma sahne oldu. Programa Körfez Kaymakamı Uğur Kalkar, AK Parti İl Başkanı Şahin Talus, oda başkanları, siyasi partilerin ilçe başkanları, muhtarlar, dernek başkanları ve yöneticileri katıldı.
STK’LARIN ÖNEMİ VURGULANDI
Etkinlik, Kur’an-ı Kerim tilaveti ile başladı ve ardından Körfez Kent Konseyi Başkanı Ahmet Önal konuşma yaptı. Önal, “Sizlerle bir arada olmak, beni gerçekten mutlu etti. Birlikte olursak bize hiçbir şey olmaz” diyerek birlik ve beraberliğin önemine dikkat çekti.
Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt ise yaptığı konuşmada, “Körfez’in tüm renkleriyle bir arada olmak, aynı sofrayı paylaşmak beni mutlu ediyor. Birlikte olmanın, beraber olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Sivil Toplum Kuruluşlarımız; birliğimizin, dayanışmamızın ve ortak aklın en güçlü temsilcileridir” ifadelerini kullandı.
Kaynak: İHA (İhlas Haber Ajansı)


