MHP’li Ömer Öztaş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla dikkatleri üzerine çekti. Birlikte yapılan sahurun ardından yaptığı paylaşım oldukça manidar…
DİKKAT ÇEKEN PAYLAŞIM
MHP’li Ömer Öztaş, sosyal medya hesabından sahur fotoğraflarını yayınladı. Bundan tam 1 yıl önce Ömer Öztaş yine ramazan ayında, 10 Mart tarihinde bir sahur fotoğrafı paylaşmıştı. 10 Mart 2025’teki paylaşımda Arif Tuncer, kendine ait Arifoğlu baklavada MHP’li bazı isimleri sahurda ağırlamış, ve o isimler arasında Aydın Ünlü de bulunuyordu.
GÖREVDEN ALMIŞTI
İddiaya göre dönemin İl Başkanı Tuncay Batı, geçtiğimiz yılki sahur programı zamanında il yönetiminde yer alan Arif Tuncer’i yanına çağırdı. Arif Tuncer’e eski il başkanı Aydın Ünlü ile sahur yapıp, fotoğraf vermesi nedeniyle tepki gösteren Tuncay Batı, yine iddiaya göre bu gerekçeyle Arif Tuncer’i il yöneticiliğinden almıştı.
HERKES KENDİNİ BİLİR
Bu hadiseye atıfta bulunan Ömer Öztaş, 10 Mart 2026 tarihli sahur programından sonra bu kez şu ifadeleri kullandı:
“Tarih tekerrür etmiş… Yine 10 Mart sahur programı yapıyoruz ama insanlar gelmekten korkuyor. Ülkücülerle bir araya gelmekten çekiniyorlar. Bunları isim isim yazmama gerek yok; herkes kendini bilir.
BU FOTOĞRAF YÜZÜNDEN GÖREVDEN ALÖIŞTI
Bu fotoğraf yüzünden Tuncay Batı, Arif Tuncer’i görevden almıştı. Neden? “Aydın Ünlü’yle neden fotoğraf çektirdin, neden Aydın Ünlü ile iftar yaptın?” diye. Şimdi bakıyorum da zihniyetlerin hiç değişmediğini görüyorum. Yazık… Gerçekten çok yazık.
ÖMRÜMÜZ YETER Mİ BİLMİYORUM!
Sizi adam edeceğiz edeceğiz de, bizim ömrümüz yeter mi bilmiyorum…
Ülkücülerle oturup çay içmenin, yemek yemenin ve sohbet etmenin mutluluğunu biz her daim yaşayacağız. Sizler de büyüyünce ülkücü olacaksınız, eksinin karekökleri.”

