Darıca’da hizmete açılan yeni hükümet konağı ve belediye binasına ulaşımı rahatlatmak için toplu taşıma hatlarında düzenlemeye gidildi. 504, 507 ve 502S numaralı hatlar yeni güzergâhlarıyla hizmet verecek.
TOPLU TAŞIMADA YENİ DÜZENLEME DEVREDE
Darıca’nın kurumsal yapısını güçlendiren yeni hükümet konağı ve belediye hizmet binasının tamamlanmasının ardından, ulaşımı kolaylaştıracak önemli bir adım atıldı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığı ile yapılan değerlendirmeler sonucunda, bazı hatların güzergâhı yeniden planlandı. Bu kapsamda 504, 507 ve 502S numaralı toplu taşıma hatları Özbay Sokak üzerinden geçecek şekilde düzenlendi.
BAŞKAN BIYIK’TAN ULAŞIM HAMLESİ
Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, ulaşım düzenlemeleri kapsamında Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığı Gebze Bölge Sorumlusu Mahmut Şahin ve Darıca Minibüsçüler Kooperatifi Başkanı Eser Çeper ile bir araya geldi. Yapılan görüşmelerde, vatandaşların yeni hizmet kompleksine daha rahat ulaşabilmesi için atılacak adımlar ele alındı ve yeni güzergâh planı kararlaştırıldı.
30 MART’TA YÜRÜRLÜĞE GİRİYOR
Yapılan düzenlemenin 30 Mart Pazartesi günü itibarıyla yürürlüğe girmesi planlanıyor. Yeni güzergâh sayesinde vatandaşların Kaymakamlık ve Belediye Hizmet Binalarına daha hızlı ve konforlu ulaşması hedefleniyor. Böylece ilçede yaşanan ulaşım sorunlarının büyük ölçüde azaltılması amaçlanıyor.
MODERN YÖNETİM MERKEZİNE ERİŞİM ARTACAK
Toplam 13 bin metrekarelik alanda inşa edilen ve kamu kurumlarını tek çatı altında toplayan yeni hizmet kompleksi, Darıca’nın gelişimine önemli katkı sunuyor. Başkan Muzaffer Bıyık, bu yatırımın ilçenin kurumsal kapasitesini artırdığını belirterek, ulaşım düzenlemesinin de projenin tamamlayıcı bir parçası olduğunu ifade etti. Vatandaşların kamu hizmetlerine daha kolay erişimi için kurumlar arası iş birliğinin süreceğini vurguladı.


