Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, kentin dört bir yanında hayata geçirilen dev projelerle birlikte, vatandaşlara daha hızlı hizmet sunabilmek amacıyla araç filosunu güçlendirdiklerini belirtti. Son altı ayda hizmete alınan 222 aracı detaylı bir şekilde açıklayan Başkan Büyükakın, bu başarıyı “Kendi rekorumuzu kırıyoruz. Miras değil, alın teri” sözleriyle ifade etti.
ARAÇ FİLOSU GÜÇLENİYOR
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin araç filosuna son altı ayda 123 otobüs, 15 tramvay aracı, 42 araç ve iş makinesi, 10 acil tamir takım aracı, 20 hasta nakil aracı ve 12 yeni nesil elektrikli araç eklendi. Bu gelişmelerle birlikte belediye, kent genelinde daha etkili ve hızlı hizmet sunmayı hedefliyor.
Başkan Büyükakın’ın açıklamaları, belediyenin vatandaşlara daha iyi hizmet sunma konusundaki kararlılığını ve bu yöndeki çalışmalarını gözler önüne seriyor. Araç filosunun genişletilmesiyle birlikte Kocaeli’de ulaşım ve hizmet kalitesinin artması bekleniyor.
Kaynak: İHA (İhlas Haber Ajansı)
