Çarşamba, 24 Haziran 2026 24.06.2026
14°C
USD 46,48
EUR 53,01
Altın

Şu Çılgın Alperenler!

Şu Çılgın Alperenler!

Büyük Birlik Partisi Kocaeli İl Teşkilatının kongresi bir çılgın işiydi.

Herhalde yaz mevsimi öncesinde; en yaza benzeyen günü yaşadık bu Pazar günü.
Böylesi güzel bir Pazar gününde; günün tam ortasında İzmit Atatürk Spor Salonunda kongre yapma fikri bir çılgınlık olsa gerek.

Pazar günü ve açık hava dezavantajının yanı sıra Atatürk Spor Salonunun önü geniş ve beklemeye müsait. Arka taraftan da bir çıkışı var.

Hal böyleyken oraya gelen insanları salonda tutmak zor kere zor bir organizasyondu.

Ama tebrik ediyorum İl Başkanı Metehan Küpçü ve ekibini, Genel Başkan Mustafa Destici’nin katıldığı bir kongrede bu riski aldılar, alınlarının akıyla da çıkmayı başardılar.

**

Saat 14:30 gibi kongrenin yapıldığı alana vardım. Genel Başkan Mustafa Destici konuşmaya başladığı sırada salonun tribünlerinde yer yer boşluklar görülse de; o boşluğu dolduracak kadar insanın da dışarıda olduğunu gördüm.

Merak ettim o esnada dışarı çıkıp baktım.

Herkes salonun içine girse, o boşluklar da çok rahat kapatılabilirmiş.

Hem İl Başkanı Metehan Küpçü’yü, hem de yeni yönetimi bir kez daha tebrik ediyorum.

**

Kongreye katılım temsiliyet düzeyinde de oldukça iyiydi. AK Parti’den MHP’ye, Yeniden Refah’tan DSP’ye birçok farklı partiden katılım vardı.

Körfez Belediye Başkanı Şener Söğüt ile Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Hasan Soba, KOTO Başkanı Necmi Bulut gibi birçok önemli isim salondaydı.

Metehan Küpçü konuşmasını uzatmadan mikrofonu Genel Başkan Mustafa Destici’ye bıraktı.

Sayın Destici de uluslararası ve ulusal meseleler hakkında konuştu.

Ben isterim ki; bu konuşmalara ek Kocaeli’den de bazı konulara değinsin. Bu kentle organik bir bağı olduğunu göstersin. Bir sonrakine inşallah.

**

En son Fenerbahçe Rizespor’a son dakikada 2 puan kaybettikten sonra tüm Instagramı esir almıştı İsmail Türüt, Rize Güzel Memleket şarkısıyla.

BBP Kocaeli’nin kongresine o da katılmıştı.

Programın sonunda Çırpınırdı Karadeniz’i söyledi, Genel Başkan Mustafa Destici de eşlik etti.

İsmail Türüt’ün varlığı ayrı bir renk kattı. İyi ki gelmiş, hoş gelmiş…

**

Kongrede dikkatimi çeken isimlerden biri MHP İl Sekreteri Semih Türeyen’di.

Çünkü Kocaeli ölçeğinde MHP ve BBP’nin arası açılmıştı.

BBP İl eski Başkanı Kaan Şengil’in bazı açıklamaları nedeniyle MHP İl eski Başkanı Tuncay Batı döneminde ipler kopmuştu.

Metehan Küpçü göreve geldiğinde Tuncay Batı görevde iken bu soğukluk giderilemedi.

BBP İl Başkanı Metehan Küpçü, 18 Şubat tarihinde MHP İl Başkanı Kamil Akın’a hayırlı olsun ziyareti yapmış olduğu ziyaret buzları eritmiş ki; bugün MHP yönetiminin en kilit isimlerinden biri Semih Türeyen salondaki yerini almıştı.

Ayrıca kendisini ben görmedim fakat arkadaşlar söyledi; MHP İl eski Başkanı Murat Nuri Demirbaş da kongreye katılmış.

**

Ez cümle; bugün BBP Kocaeli İl Teşkilatı çok başarılı bir organizasyona imza attı.

Metehan Küpçü ve beraberindeki ekip; emek harcıyorlar, para harcıyorlar, zaman harcıyorlar.

Bugün en basiti; oy oranına göre kıyaslama yaptığınızda Kocaeli’de başka hiçbir partinin cesaret edemeyeceği bir organizasyona imza attılar.

Kocaeli’de birçok siyasi partide, il başkanlarının parti üzerindeki hakimiyetleri tartışılırken, BBP Kocaeli’de tüm bu tartışmaların dışında, bir ve beraber fotoğraf vermeyi başarıyor.

Tebrik ederim, başarılar dilerim.

Ben bugün gördüğüm manzaradan etkilendim ve naçizane haklarını teslim etmek istedim.

Allah yardımcıları olsun.

Bir sonraki yıl kaçırmayın!

Dün köydeydim. Telefonu bir kenara bıraktım. Kahvaltıdan sonra kendimi doğaya verdim.

Odun taşıdım, toprak taşıdım, bahçe düzenledim.

Şarj oldum adeta, bugün de çıktım piyasaya.

BBP Kocaeli İl Teşkilatının kongresine katıldıktan sonra işlerimi toparlamak için ofise geldim, sonra tekrar çıktım.

**

Birkaç yakınım çocuklarını götürdükten sonra övgü dolu cümlelerle bahsettiler Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin 23 Nisan etkinliklerinden.

Son gün olmasına rağmen yine de gidip bakmak istedim; acaba bizimkilerin övdüğü kadar var mı diye…

Harbiden varmış.

**

Benim saydığım 35 tane stant vardı çocuklar için.

Çocuklar bir ahşap standına gidiyor, bir robotik kodlama standına.

Bir kruvasan standına gidiyorlar, bir çantamda geyik standına.

Hem hediye alıyorlar, hem eğleniyorlar, hem meslek deneyimliyorlar.

Gerçekten güzel olmuş, emek verenlerin ellerine sağlık.

**

Bugün sondu, bitti.

Ama bir sonraki 23 Nisan’ı kaçırmayın derim.

Çocuğunuzu bu yıl götüremediyseniz, Allah ömür verirse bir sonraki yılı atlamayın.

Gittiğinize değecek.

Yorum yaz

KocaeliGazetem.com sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin