Körfezim Eğitim Kurumları Fen ve Anadolu Liseleri tarafından düzenlenen 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı programında öğrenciler hazırladıkları gösterilerle büyük beğeni topladı. Programda milli ve manevi duygular ile gençlik coşkusu bir arada yaşandı.
YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ
Programa Körfez Kaymakamı Uğur Kalkar ve eşi Zeliha Kalkar, Okul Kurucusu ve Kurucu Temsilcisi Naci Akçay, okul idarecileri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Etkinlik, aziz şehitlerin anısına yapılan saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı.
ÖĞRENCİLERDEN GÖSTERİLER
Program kapsamında ilkokul öğrencileri jimnastik ve zeybek gösterileri sundu. Lise öğrencileri ise spor ve müzik alanlarında hazırladıkları performanslarla sahne aldı.
Öğrencilerin sergilediği gösteriler salondan büyük alkış aldı.
ATATÜRK’ÜN SÖZLERİ YABANCI DİLLERDE SESLENDİRİLDİ
Etkinlikte Atatürk’ün gençlik ile ilgili sözleri farklı yabancı dillerde sunuldu. Ardından “Atatürk’ün Gençliğe Hitabesi” ile “Gençliğin Ata’ya Cevabı” öğrenciler tarafından seslendirildi.
BAŞARILI ÖĞRENCİLERE ÖDÜL VERİLDİ
Program kapsamında çeşitli alanlarda başarı elde eden öğrencilere ödülleri takdim edildi. Etkinlik, hep birlikte söylenen marşlar ve alkışlarla sona erdi.















