Perşembe, 25 Haziran 2026 25.06.2026
27°C
USD 46,51
EUR 52,81
Altın 6.042

Gölcük Belediyesi Araç Filosunu 5 Yeni Araçla Güçlendirdi

Gölcük Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak amacıyla araç filosuna 5 yeni araç ekledi. Yeni araçlar, temizlik ve çevre koruma hizmetlerinde kullanılacak.

Gölcük Belediyesi Araç Filosunu 5 Yeni Araçla Güçlendirdi

Gölcük Belediyesi, vatandaşlara daha hızlı ve etkin hizmet sunabilmek amacıyla makine parkına beş yeni araç daha ekledi. Bu hamle, belediyenin hizmet kalitesini artırma çabalarının bir parçası olarak dikkat çekiyor.

YENİ ARAÇLAR HİZMETE GİRİYOR

Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde kullanılmak üzere iki sıkıştırmalı çöp kamyoneti satın alındı. Ayrıca, Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü için bir açık kamyonet temin edildi. Belediyenin iştiraki olan GÖLAŞ bünyesine de iki binek araç dahil edildi. Bu yeni araçlar, belediyenin hizmet kapasitesini önemli ölçüde artıracak.

GEÇMİŞTEKİ YATIRIMLAR

Gölcük Belediyesi, geçtiğimiz şubat ayında da kazıyıcı yükleyici ve üç sıkıştırmalı çöp kamyonetini envanterine katmıştı. Bu yatırımlar, belediyenin altyapısını güçlendirme ve hizmet kalitesini artırma hedefinin bir parçası olarak görülüyor.

BAŞKAN SEZER’DEN AÇIKLAMA

Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, araç filosunu ihtiyaçlar doğrultusunda geliştirmeye devam edeceklerini belirtti. Sezer, “Yeni araçların Gölcük Belediyesine ve ilçemize hayırlı olmasını diliyorum. Allah muhafaza eylesin, güzel günlerde kullanmayı nasip etsin” ifadelerini kullandı.

Kaynak: İHA (İhlas Haber Ajansı)


Yorum yaz

KocaeliGazetem.com sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin