Kurban Bayramı’nın üçüncü gününde, dönüş yolculuğu erken başladı. Pazartesi günü işbaşı yapacak olan vatandaşlar, erkenden yola çıkarak Kuzey Marmara ve TEM otoyollarının Kocaeli geçişinde İstanbul yönünde trafik yoğunluğuna neden oldu.
KOCAELİ’DE TRAFİK YOĞUNLUĞU ARTTI
Tatili memleketlerinde ve turistik bölgelerde geçiren vatandaşların geri dönüşe başlamasıyla birlikte, Türkiye’nin önemli ulaşım güzergahlarından biri olan Kocaeli geçişinde trafik hareketliliği arttı. Kuzey Marmara Otoyolu ile TEM Otoyolu’nun Kocaeli kesiminde özellikle İstanbul yönünde araç yoğunluğu gözlendi. Dokuz günlük tatilin sonunu beklemek istemeyen sürücüler, otoyollarda akıcı bir yoğunluk oluşturdu.
TRAFİK EKİPLERİ DENETİMLERİ SIKLAŞTIRDI
Trafik ekipleri, artan yoğunluk nedeniyle otoyol güzergahlarında denetimlerini sıklaştırdı. Sürücülere hız limitlerine uyulması, takip mesafesinin korunması ve yorgun şekilde direksiyon başına geçilmemesi konusunda uyarılarda bulunuldu. Dönüş hareketliliğinin pazar günü daha da artması bekleniyor.
Kaynak: İHA (İhlas Haber Ajansı)


