İzmit Körfezi’ndeki görüntüler sosyal medyada gündem oldu
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin deniz biyoçeşitliliğini artırmak amacıyla İzmit Körfezi’ne bıraktığı yavru balıklarla ilgili ortaya atılan iddialar sosyal medyada tartışma yarattı. Paylaşılan görüntülerde, balıkçı teknelerinin aynı bölgede ağ attığı öne sürüldü.
VATANDAŞLARDAN TEPKİ GELDİ
İddialara göre, Körfez’e bırakılan canlı balıklar kısa süre sonra bölgede avlanan balıkçılar tarafından ağlarla toplandı. Sosyal medyada paylaşılan görüntüler, çok sayıda kullanıcı tarafından yorumlandı.
“BALIK AVINI YASAKLAYIN” ÇAĞRISI
Konuya ilişkin paylaşım yapan Gebze İlk Haber isimli sosyal medya hesabında, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Darıca Belediyesi tarafından yavru balık bırakılan bölgede ertesi gün balıkçıların ağ attığının görüldüğü belirtildi. Paylaşımda, vatandaşların en azından eylül ayına kadar bölgede balık avının yasaklanmasını istediği ifade edildi.
