Çayırova Belediyesi, yaz aylarına hazırlık kapsamında ilçe genelinde mevsimlik çiçek ekimi çalışmalarına hız verdi. Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, vatandaşların daha güzel ve konforlu sosyal alanlarda vakit geçirmesi için yoğun bir mesai harcıyor.
Ekipler, ilçenin dört bir yanındaki kavşak ve refüjleri rengarenk çiçeklerle donatıyor. Yaz mevsimine uygun olarak seçilen çiçekler, özenle toprağa dikilerek kent estetiğine önemli bir katkı sunuyor. Bu çalışmalarla Çayırova’nın ortak kullanım alanları, göz alıcı bir görünüme kavuşuyor.
Belediye yetkililerinden yapılan açıklamada, ilçe sakinlerinin beğenisini kazanan bu tür çalışmaların devam edeceği ve Çayırova’nın güzelliğine güzellik katacak projelerin hayata geçirilmeye devam edileceği ifade edildi.




