Cumartesi, 27 Haziran 2026 27.06.2026
15°C
USD 46,53
EUR 53,02
Altın 6.130

Dostluk ve eğlence bir arada

Geleneksel Çocuk Oyunları Turnuvası ödülleri sahiplerini buldu

Gölcük Belediyesi'nin destekleriyle düzenlenen Geleneksel Çocuk Oyunları Turnuvası, 17 Ağustos Spor Salonu'nda coşkulu bir törenle sona erdi. Dereceye giren takımlar ödüllerini Gölcük Kaymakamı ve Belediye Başkanı'ndan aldı.

Geleneksel Çocuk Oyunları Turnuvası ödülleri sahiplerini buldu

Gölcük Belediyesi’nin destekleriyle düzenlenen “Geleneksel Çocuk Oyunları” Turnuvası, çocukların neşeli anlar yaşadığı mücadelelerin ardından tamamlandı. 17 Ağustos Spor Salonu’nda gerçekleşen ödül töreniyle, dereceye giren takımlar ödüllerine kavuştu.

Gölcük Belediyesi, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü iş birliğinde organize edilen turnuva, geleneksel çocuk oyunlarının gelecek nesillere aktarılması hedeflenerek düzenlendi. Bu özel organizasyon, öğrencilerin hem keyifli vakit geçirmesini sağladı hem de onları kültürel değerlerle buluşturdu.

Dostluk, Dayanışma ve Mücadele Bir Arada

İlçe genelinden 24 okulun katıldığı turnuvada, toplam 240 öğrenci geleneksel çocuk oyunlarında kıyasıya mücadele ederken, aynı zamanda dostluk, paylaşma ve dayanışma ruhunu da yaşattı. Turnuvanın sonunda dereceye giren öğrenci ve takımlara ödülleri, Gölcük Kaymakamı Müfit Gültekin ve Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer tarafından takdim edildi.

Kazananlar Sadece Dereceye Girenler Değil

Ödül töreninde bir konuşma yapan Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer, turnuvanın sadece bir yarışma olmanın ötesinde, çocukların sosyal gelişimine önemli katkılar sağlayan bir etkinlik olduğunu vurguladı. Başkan Sezer, “Bu turnuvada kazanan sadece dereceye giren takımlarımız değil; dostluğu, paylaşmayı, dayanışmayı ve geleneksel oyunlarımızı yaşatan 24 okulumuzdan 240 evladımızın tamamıdır” ifadelerini kullandı.

Başkan Sezer, turnuvaya katılan tüm öğrencilere teşekkür ederek, “Turnuvaya katılan tüm öğrencilerimizi, onları yetiştiren kıymetli öğretmenlerimizi, okul idarecilerimizi ve emeği geçen herkesi gönülden tebrik ediyor; evlatlarımızın başarılarının daim olmasını diliyorum” sözleriyle konuşmasını tamamladı.

Yorum yaz

KocaeliGazetem.com sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin