Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, Ankara programı kapsamında İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ve AK Parti Kocaeli milletvekilleriyle bir araya geldi. Görüşmelerde Gebze’de devam eden çalışmalar ve planlanan projeler değerlendirildi.
İÇİŞLERİ BAKANI ÇİFTÇİ’YE ZİYARET
Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, Ankara’da İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’yi ziyaret etti. Görüşmeye AK Parti Kocaeli Milletvekili Veysel Tipioğlu da eşlik etti.
Gerçekleştirilen ziyarette Gebze’de devam eden çalışmalar, planlanan projeler, yerel yönetim hizmetleri ve şehirlerin gelişimine yönelik yatırımlar hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.
GEBZE’NİN İHTİYAÇLARI GÖRÜŞÜLDÜ
Başkan Büyükgöz, görüşmede Gebze’nin ihtiyaçları, devam eden yatırımlar ve geleceğe yönelik hedeflerle ilgili Bakan Çiftçi’ye bilgi verdi. Ziyarette, merkezi idare ile yerel yönetimler arasındaki iş birliğinin önemi de ele alındı.
MİLLETVEKİLLERİYLE DE BİR ARAYA GELDİ
Ankara temaslarını sürdüren Başkan Büyükgöz, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde AK Parti Kocaeli Milletvekilleri Prof. Dr. Sadettin Hülagü, Sami Çakır ve Mehmet Akif Yılmaz’ı da ziyaret etti.
Görüşmelerde Gebze’ye yönelik yatırımlar, devam eden projeler ve şehrin geleceğine ilişkin konular masaya yatırıldı.
ORTAK AKIL VURGUSU
Ankara ziyaretlerinin ardından açıklamalarda bulunan Başkan Büyükgöz, Gebze’ye değer katacak projeler için ilgili kurumlar ve temsilcilerle istişarelerini sürdürdüklerini belirtti.
Büyükgöz, şehrin gelişimi için ortak akıl ve iş birliği anlayışıyla çalışmalarına devam edeceklerini ifade etti.




