A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu ikinci maçında Paraguay karşısında sahadan 1-0 mağlup ayrılarak turnuvaya erken veda etti. San Francisco Bay Area’da oynanan karşılaşmada milliler, ilk yarıda kalesinde gördüğü golle rakibine boyun eğdi.
İKİNCİ MAĞLUBİYET GELDİ
Bu sonuçla gruptaki ikinci mağlubiyetini alan ay-yıldızlılar, Dünya Kupası’ndan elenmenin şokunu yaşadı. Turnuvaya beklenenden erken veda eden kırmızı-beyazlılar, gruptaki son maçında 26 Haziran Cuma günü TSİ 05.00’te ev sahibi ülkelerden ABD ile prestij mücadelesine çıkacak.
HAYAL KIRIKLIĞI YARATTI
Milli takımın performansı, taraftarlar arasında büyük hayal kırıklığı yarattı. Turnuva öncesi beklentilerin yüksek olduğu ay-yıldızlılar, grup aşamasında gösterdiği performansla eleştirilerin hedefi oldu. Teknik heyet ve futbolcular, kalan maçta moral bulmak ve turnuvayı galibiyetle kapatmak için mücadele edecek.
Kaynak: İHA (İhlas Haber Ajansı)
