İzmit Belediyesi Aquaparkı, yaz sezonunun başlamasıyla birlikte 26 Haziran’da yeniden hizmet vermeye başlayacak. Tepeköy Mahallesi’ndeki tesis, haftanın her günü vatandaşları ağırlayacak.
YAZ SEZONU BAŞLIYOR
Tepeköy Mahallesi 17 Ağustos Bulvarı’nda bulunan İzmit Belediyesi Aquaparkı, 26 Haziran’dan itibaren hizmete açılıyor. Yaz aylarında serinlemek isteyen vatandaşlar tesisten her gün 11.00 ile 17.00 saatleri arasında faydalanabilecek.
HER YAŞA HİTAP EDEN ALANLAR
Aquaparkta yetişkinler ve çocuklar için farklı su kaydırakları ile eğlence alanları bulunuyor. Tesis, yaz boyunca her yaştan ziyaretçiye keyifli vakit geçirme imkânı sunacak.
TÜM VATANDAŞLARA DAVET
İzmit Belediyesi Kapalı Yüzme Havuzu ve Aquapark Sorumlusu Levent Azazi, aquaparkın hafta içi ve hafta sonu 11.00-17.00 saatleri arasında açık olacağını belirterek, “Aquaparkımızda yetişkin ve çocuk kaydırakları mevcut. Bütün halkımızı bekliyoruz” dedi.






