İzmit’te bulunan Evliya Çelebi Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi’nde yaşanan olayda, bir velinin iki kadın öğretmene saldırdığı iddia edildi. Yaralanan öğretmenler hastaneye kaldırılırken, olayla ilgili 1 kişi gözaltına alındı.
TARTIŞMA OKULDA BAŞLADI
Özgür Kocaeli Gazetesi’nden Selda Hatun Tan’ın haberine göre, Olay, öğle saatlerinde Evliya Çelebi Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, bir veli çocuğuna düşük not verildiğini öne sürerek okulda görevli kadın öğretmenle tartışmaya başladı.
2 ÖĞRETMEN YARALANDI
Kısa sürede büyüyen tartışmada velinin öğretmene fiziki müdahalede bulunduğu iddia edildi. Yaşanan arbede sırasında kavgayı ayırmaya çalışan başka bir kadın öğretmenin de darp sonucu yaralandığı öğrenildi.
1 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI
İhbar üzerine okula polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İlk müdahaleleri olay yerinde yapılan iki öğretmen ambulansla Kocaeli Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Olayla ilgili 1 kişinin gözaltına alındığı öğrenilirken, polis ekipleri olayın tüm yönleriyle inceleme başlattı.
