İzmit’teki Doğu Kışla Tramvay İstasyonu’nda yaklaşık bir yıldır yaşayan “Pamuk” isimli kedi, yolcuların ve görevlilerin sevgisini kazandı. Sevimli kedi, istasyonun adeta maskotu haline geldi.
Kocaeli’nin İzmit ilçesinde Akçaray tramvay hattındaki Doğu Kışla İstasyonu, yaklaşık bir yıldır “Pamuk” isimli kediye ev sahipliği yapıyor. Gün boyunca turnikeler, peron ve bekleme alanlarında dolaşan Pamuk, yolcuların ilgisiyle karşılanıyor.
YOLCULAR VE GÖREVLİLER BİRLİKTE BAKIYOR
Kendisine seslenenlerin yanına giderek sevgi gösterilerine karşılık veren Pamuk, vatandaşlar ve güvenlik görevlileri tarafından mamayla besleniyor. Özellikle çocukların ilgi odağı olan sevimli kedi, istasyondaki yolculuklara neşe katıyor.
“BİR YILDIR İSTASYONDAN AYRILMIYOR”
UlaşımPark’ta görev yapan güvenlik personeli Hüseyin Çakıroğlu, “Yaklaşık bir yıldan bu yana bizimle beraber. Yolcularımız da kedilerimizi çok seviyor. Mama getirenler oluyor, onlarla ilgilenenler oluyor. İstasyonda sürekli bizimle birlikteler.” dedi.
Çakıroğlu ayrıca, “Burası çok hareketli. Kedilerle yolcularda ilgileniyor. Biz ona ‘Pamuk’ diyoruz. Öyle çağırıyoruz, geliyor. Kedimiz zararsız. Kendimiz mama alıyoruz. Vatandaşlar çoğunlukla mama getiriyorlar, besliyoruz. Herhangi bir sıkıntıları yok. Biz onunla ilgilenirken yolcular, özellikle de çocuklar çok eğleniyor. Burada hayvanlarla ilgilenmek bizim de stresimizi alıyor.” ifadelerini kullandı.





