Bursa’da ev almak için yıllarca biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altını elbisenin içine saklayan vatandaş, altınların eşi tarafından yanlışlıkla çöpe atıldığını öne sürdü. Olayla ilgili polis ekipleri inceleme başlattı.
Olay, Bursa’nın Yıldırım ilçesi Esenevler Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre Sedair Kurnaz, ev almak için biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altını hırsızlık riskine karşı siyah bir poşet içinde elbisenin arasına sakladı. Ev sahibiyle anlaşmasının ardından altınları almak isteyen Kurnaz, poşetin yerinde olmadığını fark etti.
ÇÖP KONTEYNERLERİNDE ALTIN ARADI
İddiaya göre Kurnaz’ın eşi, ev temizliği sırasında içinde altın bulunan poşeti çöp zannederek konteynere attı. Durumu öğrenen Kurnaz, mahalledeki çöp konteynerlerini tek tek kontrol ederken, belediye temizlik ekipleri ve polis ekiplerine de haber verdi.
GÜVENLİK KAMERALARI İNCELENECEK
Sedair Kurnaz, “Akçalar Mahallesi’nde bir ev almıştım. Fiyatta anlaştık. Yaklaşık 1 kilogram altını poşetin içine koyup saklamıştım. Eşim de temizlik yaparken poşeti çöp sanıp dışarı atmış. Çöpçüler mi aldı, çöpleri karıştıran biri mi aldı bilmiyoruz. Polis ve temizlik işleri müdürlüğüne bilgi verdik. Bölgedeki güvenlik kameraları incelenecek. Altınları bulan ya da gören varsa bize ulaştırmasını rica ediyoruz.” dedi.

0 Yorum