Darıca Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak amacıyla filosuna on sekiz yeni araç ekledi. Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, yatırımın tasarruf ve verimlilik hedeflerinin bir sonucu olduğunu vurguladı.
Darıca Belediyesi, ilçedeki hizmet kalitesini yükseltmek için önemli bir adım attı. Belediyesi, filosuna dahil ettiği on sekiz yeni araç ile birlikte toplam araç sayısını seksen dokuza çıkardı. Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık’ın ev sahipliğinde düzenlenen törene, Kocaeli ve Darıca protokolünün yanı sıra çok sayıda vatandaş katıldı.
SATIN ALMA MODELİYLE ARAÇLAR ARTIRILDI
Göreve geldiği günden bu yana kaynakların etkili ve şeffaf kullanımı için çalışmalar yürüten Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, araç kiralama yerine satın alma modeline geçtiklerinin altını çizdi. Bıyık, “Yalanlara iftiralara en güzel cevap işte burada” diyerek belediyenin vizyonunu paylaştı.
89 ARAÇLA HİZMET KAPASİTESİ GÜÇLENDİ
Törende konuşan Başkan Bıyık, “Bugün, Darıca’mız için önemli bir adımı daha paylaşmak üzere bir aradayız. Belediyemizin hizmet kapasitesini daha da artırmak ve vatandaşlarımıza daha etkin, hızlı ve kaliteli hizmet sunabilmek için araç filomuzu güçlendirmeye devam ediyoruz. Bu kapsamda belediyemizin envanterine 18 yeni iş makinesi ve hizmet aracı daha eklemiş bulunuyoruz. Böylece göreve geldiğimiz günden bu yana satın aldığımız araç sayısı 89’a ulaşmış oldu. Bakın 3 – 5 – 10 değil 89 adet araçtan bahsediyorum. Birileri gibi 3-5 tane fotokopi makinesi aldık tasarruf ettik gibi kolaycılığa kaçmıyoruz.” ifadelerini kullandı.
BELEDİYECİLİĞİ KİMSEDEN ÖĞRENMEYECEĞİZ
Başkan Bıyık, “Fotokopi makinesiyle tasarruf ettiklerini bangır bangır bağırarak anlatanlar bizim yaklaşık 90 araçla ne kadar tasarruf ettiğimizi de hesaplasınlar. Madem hesap işlerini çok iyi biliyorlar. Ama onların işine gelmez. Çünkü onların hesabı farklı. Bakın en üzücü olanı da ne biliyor musunuz? Yalan söylüyorlar. Yalan söylediklerini biliyorlar. Yalan söylediklerini bildiğimizi biliyorlar. Ama hala Yalan söylüyorlar. Hem de yalanın daniskasını söylüyorlar. Aylardır aynı şeyi temcit pilavı gibi tekrarlayıp duruyorlar. Kredi çektiniz araç almadınız diye bir şey bulmuş gibi çırpınıyorlar. Kardeşim aldık, peyderpey geliyor diyoruz ama ısrarla yalanlarını sürdürüyorlar. İnşallah bugün burada DB plakaları görünce artık biraz olsun utanırlar. Beklemiyoruz ama belki biraz yüzleri kızarır. Gerçi bu kez da başka bir yalana, algıya sarılırlar. Atalarımız ne güzel söylemiş; ‘Yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış’ diye. Bunların yalanı o kadar bile sürmüyor. Gerçekler er ya da geç gün yüzüne çıkar. İşte bugün gerçeklerin, doğruların konuşulduğu gün. Biz belediyeciliği onlardan öğrenecek değiliz. Kocaeli’nde kiralama yerine satın alma modeline geçen ilk belediye biziz. Bakın işte bugün üçüncü araç tanıtım törenimizi gerçekleştiriyoruz. Bugüne kadar yaklaşık 90 araç almışız. Gücümüz yettiğince de almaya devam edeceğiz. Bu süreçte emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma, meclis üyelerimize ve destek veren tüm Darıcalı hemşehrilerime teşekkür ediyorum. Yeni araçlarımız ilçemize hayırlı, uğurlu olsun. Darıca için çalışmaya, üretmeye, birlikte başarmaya devam edeceğiz.” dedi.
PROTOKOLDEN TAM DESTEK
Darıca Kaymakamı Yüksel Kara da yaptığı konuşmada araçların ilçeye hayırlı olmasını dileyerek, “Belediye hizmetleri, vatandaşın hayatını doğrudan etkileyen hizmetlerdir. Bu hizmetlerin aksatılmadan zamanında verilebilmesi için de güçlü bir araç parkına ihtiyaç vardır. Bugün hizmete alınan araçlarla da inşallah daha hızlı daha verimli hizmetler Darıca’mıza verilecek. Alınan araçlar vatandaşlarımızın yaşam kalitesini artıracak. Ben Darıca Belediyemizi bu açıdan tebrik ediyorum. Belediye başkanımız kiralama yerine satın alma yöntemini benimsediği için ben kendisini de tebrik ediyorum ve alınan araçların hayırlı olmasını diliyorum.” sözlerine yer verdi.
DARICA’NIN HİZMETLERİ GELİŞMEYE DEVAM EDECEK
Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanvekili Hasan Soba ise Darıca’da sürdürülen belediye hizmetlerinden övgüyle bahsederek, “Muzaffer Başkanımız Darıca’da canla başla çalışıyor. Darıca’da nereye baksak onu görüyoruz. Marifet iltifata tabidir. Bizim amacımız şeffaf bir şekilde vatandaşa hizmet etmek. Büyükşehir Belediye Başkanımız Tahir Büyükakın önderliğinde Kocaeli’de ve Darıca’da güzel hizmetler yapıyoruz. Darıca Belediyemizle her zaman istişare içindeyiz. Darıca’ya çok daha güzel hizmetler yapmaya devam edeceğiz. Satın alınan araçlara baktığımızda çok da söze gerek yok. Ben başkanımızı ve ekibini tebrik ediyorum. İnşallah Darıca’ya hayırlı ve güzel hizmetler yapılacaktır.” ifadelerini kullandı.












