Bursa’nın Nilüfer ilçesinde trafikte yaşanan gerginlik, motosikletli bir sürücünün otomobilin camından içeriye girmeye çalıştığı anlarla gündeme geldi. O anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.
YOL VERME TARTIŞMASI KAVGAYA DÖNÜŞTÜ
Olay, sabah saatlerinde yoğun trafiğin yaşandığı bir noktada meydana geldi. İddiaya göre bir otomobil sürücüsünün yol vermemesi üzerine, motosikletli ile otomobil sürücüsü arasında tartışma başladı. Sözlü atışma kısa sürede tansiyonu artırdı.
SÜRÜCÜ ARAÇTAN İNMEDİ, MOTOSİKLETLİ CAMDAN MÜDAHALE ETMEYE ÇALIŞTI
Otomobil sürücüsünün araçtan inmeyi reddetmesi üzerine öfkelenen motosikletli, aracın camına yaslanarak bağırdı ve ardından camdan içeriye doğru uzanarak sürücüye müdahale etmeye çalıştı. Olay, çevredeki bir vatandaşın cep telefonu kamerasıyla saniye saniye kaydedildi.
POLİS EKİPLERİ MÜDAHALE ETTİ
İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, tarafları ifadeleri alınmak üzere karakola götürdü. Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı öğrenildi.
SOSYAL MEDYADA TEPKİ ÇEKTİ
Görüntülerin sosyal medyada yayılmasıyla birlikte birçok kullanıcı trafikte yaşanan bu öfke patlamasına sert tepki gösterdi. “Araçtan inmek suçsa, motorcu da motorundan inmesin” gibi yorumlar dikkat çekti. Uzmanlar ise sürücüleri sağduyulu olmaya ve trafikte soğukkanlılıklarını korumaya çağırdı.
