Çarşamba, 24 Haziran 2026 24.06.2026
26°C
USD 46,48
EUR 53,01
Altın 6.082

Çayırova Belediyesi, sezonun ilk yarısını galibiyetle kapattı!

Çayırova Belediyesi, MKE Ankaragücü Basketbol'u 96-72 yenerek sezonun ilk yarısını galibiyetle tamamladı. Başkan Bünyamin Çiftçi takımı tebrik etti.

Çayırova Belediyesi, sezonun ilk yarısını galibiyetle kapattı!

Çayırova Belediyesi, Türkiye Basketbol Ligi 2025-2026 Sezonu 17. Hafta Karşılaşması’nda MKE Ankaragücü Basketbol’u 96-72 mağlup ederek sezonun ilk yarısını galibiyetle tamamladı. Bu sonuçla Çayırova Belediyesi, 2025’in son maçını da zaferle kapatmış oldu.

BERKAY CANDAN’DAN 19 SAYI

Baş Antrenör Gökhan Güney yönetiminde sahaya çıkan Çayırova Belediyesi, ilk periyodu 27-17 önde tamamladı. İkinci çeyrekte de üstünlüğünü koruyan takım, devre arasına 54-42’lik skorla girdi. Üçüncü periyotta savunma ve hücumda ritmini artıran ekip, son çeyreğe 77-58 önde girdi. Dördüncü periyotta savunma dozajını artırarak tüm oyuncularından skor katkısı bulan Çayırova Belediyesi, maçı 96-72 kazandı.

Maçın en skorer ismi, 19 sayıyla Berkay Candan olurken, Roberto Gallinat 16, Jamari Traylor ve Hakan Yapar ise 13’er sayı kaydetti. Enes Berkay Taşkıran da 10 sayıyla galibiyete katkı sağladı.

BAŞKAN ÇİFTÇİ’DEN TEBRİK

Maç sonunda Çayırova Belediyesi cephesinde büyük sevinç yaşandı. Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, “Sahamızda Ankaragücü’nü mağlup ederek ilk yarıyı galibiyetle noktaladık. Tebrikler takım” dedi.

Yorum yaz

KocaeliGazetem.com sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin