Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, Erkekler Federasyon Kupası’nı kazanan Çayırova Belediyesi Basketbol Takımı teknik heyeti ve oyuncularıyla bir araya geldi. Belediye Sosyal Tesisleri’nde düzenlenen programda, Başkan Çiftçi takımı elde ettikleri başarıdan dolayı tebrik etti ve sporcularla sohbet etti.
BAŞARILARIN DEVAMI İÇİN KARARLILIK
Başkan Çiftçi, konuşmasında beş yıl içerisinde müzelerine üçüncü kupayı götürdüklerini belirterek, “Spor kenti Çayırova hayaliyle çıktığımız bu yolculukta, basketbolda yakaladığımız ivme ve başarıyı istikrarlı bir şekilde sürdürüyoruz. Sokak basketboluyla filizlenen bu sevdayı, beş yıl içinde üçüncü kupayı müzemize kazandırarak kartopu gibi büyüttük, büyütmeye de kararlılıkla devam edeceğiz. Sizlerin sahadaki azim ve mücadelesi, halkımızın basketbolu sahiplenmesi ve verdiği güçlü destekle birlikte, Çayırova’nın basketbolda bir marka olmasına büyük katkı sundu” dedi.
LİG ŞAMPİYONLUĞU HEDEFİ
Yeni kapalı spor salonunun kısa sürede hizmete alınacağını bildiren Çiftçi, “Yeni kapalı spor salonumuzda bu başarıları daha da ileri taşıyacağız. En büyük hedefimiz ve arzumuz, lig şampiyonluğu kupasını kazanarak Süper Lig’e yükselmek ve Çayırova tarihinde bir ilki hep birlikte başarmaktır. Federasyon Kupası’nı kazanarak bizlere büyük bir onur ve gurur yaşattığınız için her birinize ayrı ayrı teşekkür ediyor, başarılarınızın artarak devam etmesini diliyorum” diye konuştu.
Program, teknik heyet ve oyuncuların değerlendirmeleri ve şampiyonluk pastasının kesilmesiyle sona erdi.
Kaynak: İHA (İhlas Haber Ajansı)


