Perşembe, 25 Haziran 2026 25.06.2026
29°C
USD 46,51
EUR 52,81
Altın 6.001

İzmit’te Engelliler Haftası buluşması: Dernekler meydanda bir araya geliyor

İzmit’te Engelliler Haftası buluşması: Dernekler meydanda bir araya geliyor

İzmit Belediyesi, Engelliler Haftası kapsamında düzenleyeceği etkinlikle engelli derneklerini Belediye Meydanı’nda buluşturacak. Organizasyon, hem farkındalık oluşturmayı hem de dayanışmayı güçlendirmeyi hedefliyor.

İzmit Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü, 10–16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında anlamlı bir etkinliğe ev sahipliği yapmaya hazırlanıyor. “Yaşamın İçindeyiz” sloganıyla gerçekleştirilecek organizasyonda, kentte faaliyet gösteren engelli dernekleri bir araya gelecek.

DERNEKLER STANT AÇACAK

11–17 Mayıs tarihleri arasında İzmit Belediye Meydanı A-B blokları arasında kurulacak stantlarda engelli dernekleri yer alacak. Etkinlik, her gün 10.00 ile 18.00 saatleri arasında ziyaretçilere açık olacak.

VATANDAŞLAR YAKINDAN TANIYACAK

Sosyal Hizmetler Müdürlüğü koordinasyonunda düzenlenecek etkinlikte ziyaretçiler, derneklerin çalışmalarını yakından tanıma fırsatı bulacak. Aynı zamanda derneklerin el emeği ürünleri vatandaşlarla buluşturularak dayanışma ortamı oluşturulacak.

BAŞVURULAR İÇİN SON TARİH 8 MAYIS

Stantlarda yer almak isteyen engelli derneklerinin başvurularını 8 Mayıs tarihine kadar Belsa Plaza B Blok Kat:2’de bulunan Sosyal Hizmetler Müdürlüğü’ne yapmaları gerekiyor. Başvurularda dernek faaliyet belgesi ve kaşe talep ediliyor.

BELİRLİ ÜRÜNLERE İZİN VERİLMEYECEK

Etkinlik kapsamında kurulacak stantlarda ikinci el eşya ve gıda ürünlerinin satışına izin verilmeyeceği de hatırlatıldı.

Yorum yaz

KocaeliGazetem.com sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin