Çayırova’da yaz aylarının gelmesiyle birlikte boş arazi ve ortak kullanım alanlarında yabani ot temizliği başlatıldı. Çayırova Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, çevre ve görüntü kirliliğini önlemek, vatandaşların konforunu artırmak amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
ÇEVRE KİRLİLİĞİNE KARŞI MÜCADELE
Belediye ekipleri, boş araziler, parklar, kavşaklar, refüj alanları, yol kenarları ve kaldırımlarda büyüyen yabani otları temizlemek için yoğun mesai harcıyor. Bu çalışmalarla hem görsel kirliliğin önüne geçiliyor hem de vatandaşların daha temiz ve düzenli alanlarda vakit geçirmesi sağlanıyor.
SİNEK VE HAŞERE OLUŞUMUNA ÖNLEM
Son olarak İstiklal Caddesi üzerindeki kaldırım ve boş arazilerde ot biçme işlemi gerçekleştiren ekipler, yürüttükleri bu çalışmalarla yaz aylarında artan sinek ve haşere oluşumuna karşı da önemli bir önlem alıyor. Temizlik faaliyetleri, halk sağlığını koruma açısından da büyük önem taşıyor.
VATANDAŞ MEMNUNİYETİ ÖN PLANDA
Çayırova Belediyesi, ilçe genelinde sürdürdüğü bu temizlik çalışmalarıyla vatandaşların yaşam kalitesini artırmayı hedefliyor. Ekiplerin titizlikle yürüttüğü faaliyetler, Çayırova’nın daha yaşanabilir bir kent olması yolunda önemli adımlar olarak değerlendiriliyor.
Kaynak: İHA (İhlas Haber Ajansı)

