Bursa’nın İznik ilçesinde meydana gelen bir kaza, olası bir faciayı son anda önledi. Ehliyetsiz bir motosiklet kuryesi olan A.T., 16 AZP plakalı motosikletiyle 16 BVG plakalı başka bir motosiklet sürücüsü Y.Y. ile çarpıştı. Çarpışmanın ardından A.T.’nin motosikleti alev aldı ve kontrolden çıkarak yol kenarındaki bir akaryakıt istasyonuna doğru sürüklendi.
KAZA ANI KAMERALARA YANSIDI
Olay, saat 23.30 sıralarında Atatürk Caddesi üzerinde gerçekleşti. İstasyonda bulunan personel, yangın tüpleriyle hızla müdahale ederek alevleri söndürdü ve durumu 112 acil servis hattına bildirdi. Olay yerine kısa sürede çok sayıda polis ve sağlık ekibi sevk edildi.
Kazanın etkisiyle her iki sürücü de hafif yaralandı ve İznik Devlet Hastanesine kaldırıldı. Polis ekipleri olayla ilgili tahkikat başlattı. Kaza anı ise istasyonun güvenlik kameralarına yansıdı ve bu görüntüler olayın ciddiyetini gözler önüne serdi.
Kaynak: İHA (İhlas Haber Ajansı)

